Увага! Оголошення!
Увага! Запрошуємо жителів Драбинівської громади прийняти участь в опитуванні. В рамках реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року Міністерство культури спільно з Українським центром культурних досліджень та Українським культурним фондом проводить опитування з вивчення різних аспектів безбар'єрності у сфері культури. Результати опитування дозволять оцінити наявні бар'єри та визначити пріоритетні напрямки вдосконалення доступності культурного середовища для всіх груп населення .
Опитування №1 – відвідувачі
Форма, доступна за посиланням: https://forms.gle/SLsPSGgh3byMooSH7
Участь в опитуванні можуть взяти відвідувачі закладів культури та учасники культурних заходів, подій, що проходять на території України.
Опитування є загальнонаціональним і добровільним, воно триватиме до 20 травня 2025 року.
Для отримання якісних даних вкрай важливо, щоб участь у опитуванні взяли відвідувачі закладів культури різних типів з різних областей України, які належать до різних вікових груп.
Пропонований формат поширення інформація:
1) Розміщення інформації про опитування та посилання на форму проведення опитування (QR-код) безпосередньо у приміщенні закладів культури
2) Розповсюдження інформації про опитування через власні інформаційні канали (інтернет-сторінка, соціальні мережі)
3) Розповсюдження інформації про опитування через інформаційні канали (інтернет-сторінка, соціальні мережі) закладів культури
4) Цільова розсилка інформації про опитування та форми проведення опитування громадським об’єднанням, благодійним фондам та ініціативним групам, які реалізують проєкти у сфері безбар’єрності.
Опитування №2 – творці
Форма, доступна за посиланням: https://forms.gle/GTDUkWB9AgC6WWec7
Участь в опитуванні можуть взяти фахівці культурної сфери, в тому числі заявники УКФ за всі роки (2018–2024).
Метод - суцільне опитування представників державного та недержавного секторів.
Пропонований формат поширення інформація:
1) Розповсюдження інформації про опитування через власні інформаційні канали (інтернет-сторінка, соціальні мережі)
2) Цільова розсилка інформації про опитування та форми проведення опитування закладам культури регіону незалежно від форми власності
3) Цільова розсилка інформації про опитування та форми проведення опитування громадським об’єднанням, благодійним фондам та ініціативним групам, які реалізують проєкти у сфері культури.