ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА адміністративної послуги „НАДАННЯ ДОПОМОГИ НА ПРОЖИВАННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ”

Дата: 20.01.2023 15:52
Кількість переглядів: 94

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління соціального

захисту населення Полтавської

районної державної адміністрації

12.01.2023 № 06-од

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

„НАДАННЯ ДОПОМОГИ НА ПРОЖИВАННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ”

 

Управління соціального захисту населення

Полтавської райдержадміністрації

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги  та / або центру надання адміністративних послуг)

п/п

 

Етапи опрацювання

звернення про

надання адміністративної

послуги

 

Відповідальна

посадова особа і структурний

підрозділ

Дія

Термін

виконання

(днів)

1

2

3

4

5

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, видача опису вхідного пакету документів та формування справи

Адміністратор

ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

2.

Передача документів до відділу №___ з питань призначення та виплати державної с соціальної допомоги та надання інших видів соціальної підтримки населенню

Адміністратор

ЦНАП

В

Протягом

першого-другого робочого дня

3.

Реєстрація вхідного пакету документів у відділі №____.

Головний спеціаліст відділу №____

В

Протягом

 другого дня

4.

Передача пакету документів виконавцю для перевірки поданих документів та реєстрації, формування особової справи. Визначення повноти поданих документів, правильність їх оформлення

Головний спеціаліст відділу № _____

В

Протягом

другого-третього дня

5.

Опрацювання заяв та передача особової справи заявника для прийняття рішення про призначення (відмову в призначенні) допомоги

Головний спеціаліст відділу № ____

В

Протягом

третього-п’ятого дня

6.

Підготовка рішення про призначення (відмову в призначенні) допомоги і оформлення відповідного повідомлення

Головний спеціаліст відділу № ____

В

Протягом

п’ятого-шостого дня

7.

Передача підготовленого рішення та повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги начальнику управління (відділу №) для затвердження

Головний спеціаліст відділу №____

В

Протягом

шостого-сьомого дня

8.

Затвердження прийнятого рішення та повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги начальником управління (відділом№) та передача головному спеціалісту

Начальник відділу №____

З

Протягом

сьомого-восьмого дня

9.

Реєстрація повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги

Головний спеціаліст відділу № _____

В

Протягом

восьмого дня

10.

Передача повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги адміністратору ЦНАП

Головний спеціаліст відділу № _____

В

Протягом

восьмого-дев’ятого дня

11.

Реєстрація вихідного пакету документів та повідомлення про результат надання адміністративної послуги суб’єкту звернення

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом

дев’ятого-десятого дня

12.

Видача вихідного пакету документів суб’єкту звернення

Адміністратор

ЦНАП

В

Протягом

десятого дня

Загальна кількість часу обробки пакету документів

До 10 календарних днів

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

До 10 календарних днів*

* У разі подання особою неповного пакету документів -  терміни донесення документів                     10 календарних днів та 10 календарних днів для прийняття рішення.

 

 * У разі подання особою повного пакету документів -  10 календарних днів для прийняття рішення.

 

  * У разі запиту особової справи з іншого району  термін прийняття рішення  - 10 календарних днів з моменту одержання особової справи

 

 

Примітка:

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь, П – погоджує, З - затверджує

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь